Fylla och skit.

Vet inte vad jag ska skriva.. underbart att ha Maria hemma! 3 dagars denna helg.. jag och Imli har laggt allt bakom oss :) va bakis som fan igår.. mådde skit illa(från direkt när jag började dricka typ och drack inge mkt), men antar att det berodde på att jag söp fast det stod på pillren jag tog att dom inte skulle kombineras med alkohol.. igår blev vi kvar hos johanna; jag, natalia och johanna och söp.. skulle igentligen förbi matte åsså träffa kim j och dom på old saints åsså kanske heja på Emil, men det blev inte av då tiden for i väg :p Kvällen bestod av lite borttappade saker, små tjafs, letande, ÖVERSKOTTSENERGI, ringande, väntande, irretationer, bevikelse, lycka, kyla, värme, underbara människor och massa!

Asså när jag gick med Kim J, Robban och Emil till old saints efter krogen vette fan vad som hade hänt med mig.. hade hur jäkla mycket energi som helst!! Kunde knappt sitta still där inne :p hittade Dennis och Max sen så följde jag med dom åsså fick vi tag på johanna så kom dom åsså åkte vi hem till johanna och Dennis och sov.. Käkade hamburgare med Johanna som kock :p

Roligaste innan va när jag snacka om Kim J, och Johanna:
-Är det en tjej eller kille?
Jag:
-Tjej
Hon går runt lite och fixar samtidigt så några sek senare säger hon lite flirtigt så där:
-Är det nån snygging då ;)

asså det lät så sjukt kul då :p



Every now and then I fall apart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det brukar stå på piller att man inte ska kombinera dom med alkohol eftersom alkoholen tar bort värkan! så vad du än tar så kanske det inte hjälpt nu..

2009-09-28 @ 13:15:30
Postat av: natalia

Elin, nu var det ju alldeles för länge sedan du uppdaterade :(

2009-09-28 @ 21:34:58
Postat av: Elin

Anonym: verkan påverkas inte. dessa piller va inte så starka.. stod bara att dom inte bör kombineras med alkohol för att man kan må illa och så va det nå mer..



Natalia: jag har ju ingen dator att sitta vid nu :(

2009-09-28 @ 21:52:32
Postat av: natalia

Jaha, då förstår jag iaf ;P

Varför har du ingen dator btw? :O

2009-09-28 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0