Gårdagen och dagen i korthet :p

Igår såg dagen ut så att jag åkte och hjälpte Emma med reklamutdelningen och sen for vi till Emelie i Sandviken och hälsade på. Hon följde med oss till Gävle och sen hade jag kurs. Slutade 8 och då gick jag och Emelie till Max och käkade :p Sov hos Emma..

Idag gick vi upp 8 och körde våra ponnyer. Gick bra, men Pärla va inte helt sig själv åsså har hon blivit så smal :/ för att vara henne :p

Kom hem för kanske 50 min sen och när jag kliver innanför dörren hör jag telefonen ringa. Då är det Natalia.. vaddå timing ;p Nu ska jag duscha och ta det lite lugnt innan jag åker och lämnar mammas bil + uträttar lite ärenden.

Kommentarer
Postat av: natalia

ojoj elin, nu är de dåligt med uppdateringar igen :o

2009-09-16 @ 23:10:06
Postat av: Emma

håller med natalia!! uppdatera lite mer va!

2009-09-17 @ 10:47:34
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Men ser det ut som jag har haft tid att sitta vid datorn eller? ;p

2009-09-19 @ 12:14:12
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0