Hatar att vara sjuk!

Va till arbetsförmedlingen med Kim igår, sen och fika med Malin. När jag va på väg hem, sjuk som sjutton, skriver Gina att hon skulle till travet och köra så jag åkte dit och åkte med. Tänkte att jag skulle bara bli rastlös om jag åkte hem och det kunde ju va lite bra att få frisk luft och snacka lite skit :p

Vaknade tidigt imorse.. vet inte vad jag ska göra. Jätte förkyld så finns nog inte så mycket att göra. Ta in dom små ikväll och snacka med Marie.

Imorgon blir det jobb mellan kvart i 10 och ca 4.. gymnasie från uppsala som kommer. Hoppas man kan bli liiite friskare iaf. Kan inte direkt skita i jobbet när jag behöver pengar :p

Kommentarer
Postat av: natalia

Meh, har du varit till arbetsförmedlingen utan att säga till mig :( Nu måste ju jag ta mig dit själv!

2009-09-09 @ 10:32:35
Postat av: Elin

men du har ju jobb?

2009-09-09 @ 10:38:07
Postat av: natalia

Mja.. Men om jag helt plötsligt inte har det en dag vill jag veta vad som händer ;) Särskilt om vi ska flytta :P

2009-09-09 @ 12:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0