Party fredagen!

Fy sjutton vad jag va trött när jag kom hem igår. Men det va bara att duscha å fixa sig i ordning direkt och åka till Nynäs och kolla på matchen. Vad dum jag kände mig.. skulle ha tagit med ombyteskläder så jag kunde ha vart med ändå för dom hade inga avbytare.. förlorade med 2-0. Fick skjuts av Sofie och Andreas till travet så tog jag in dom och gick till Patrik på fest :)

6 killar + jag :p senare kom även Joel, Johanna och Natalia. Vi tjejer fick skjuts av Joel ner på stan åsså gick vi på slick :) Dansade faktiskt ganska mycket jag, så det så Emma och Sanna.

Missade bussen hem så jag och Johanna gick till mcdonalds.. träffade på Robin och Max å sen gick vi till Natalia, som satt vid rådhuset. Medans Natalia och Johanna snackade hemlisar. Äventyrade vi andra lite å sen gick tjejerna helt plötsligt och sen även Robin, men jag och Max satt där uppe och snackade ett tag till. Va faktiskt rätt mysigt, men sen blev det skit kallt så vid halv 5 gick vi hem till deras kompis och sov. Jag fick sova på soffan så Max fick sova på kuddar på golvet :p

Nu ska jag äta något och sen dra till stigslund med Natalia. Är senare bjuden på mat hos mamma och syster :)

Kommentarer
Postat av: Emma

de förstår jag att du gör! du kunde ju itne jobba på bollnäs eftersom du hade match!

2009-09-05 @ 15:02:11
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

fast det behövde du inte :p updat igen dah!



inte fan var jag bjuden på käk hos moster hellör

2009-09-05 @ 22:14:07
Postat av: Emma

sanna: vi vill inte bli smittade av influensa lduer so mer! HAHA eller fan, nu kommer ja drabbas bara för ja är elak :( de va inge illa menat, men sant.

2009-09-05 @ 23:00:30
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0