Party helg :p

Sitter här bakis och Natalia tjatar om att jag måste skriva nå roligt :p har dock inget roligt att skriva ;p

I fredags va det ju party hos Joel, som sagt var. Kom dit och hoppades på att Fanny skulle vara där och jaa det va hon :) hade grymt kul. Sen blev det krogen. 80 spänn och jag tror  inte jag va inne länge alls.. Sen gick jag och Peter till mcdonalds och där träffade jag min bror :p sen gick vi och hitta Joel, Holger och nån, som skulle till subway och sen gick vi hem till Joel och sov. Eller Peter cyklade hem och Ilia kom.

Hade ju lovat Sofie att hon och jag skulle ta med hennes 2 släktingar, som va på besök hos henne, till travet och köra. Så hon skulle ringa och väcka mig kl 9, men jag vaknade 8 så jag gick till henne och käkade frukost och så med dom :p Gick bra att köra iaf, dock tror jag det va Sofie som tyckte det va roligast ;D haha!

Efter att ha tagit det lite lugnt och duschat och så på eftermiddagen så åkte jag till Hille. Va och käkade i lokalen med mamma och Emma. Sen kom Sanna, Sarah, Malin och Helena så festade vi lite och sen drog vi till Rickard, som hade fest :) Sen blev det krogen. Hade trevligt, dock kan man ju radera vissa saker..

Tog bussen med Lina och dom och sen kom Tony, Niklas och dom och hämtade mig i Strömsbro(tänkte gå till Hille men ångrade mig:p). Åkte runt med dom. Va sjukt trött och mådde inge vidare. Blev bråk uppe på Brynäs oxå.. Tony hoppade av med mig för jag mådde illa, medans åkte dom andra iväg och det va svinkallt. Dom kom tillslut tillbaka och skjutsade efter ett tag hem mig. Tror jag somnade ett tag oxå :p kom hem tjugo i fem..

Lite bakis idag då och rastlös som fan :p

Kommentarer
Postat av: natalia

Herregud hur hinner du med så mycket fest och så mycket fylla ;) Trevlig dag idag iaf, lär göras oftare! :D

2009-09-13 @ 20:10:30
Postat av: Elin

Det vet jag inte ;p Ja verkligen jag hade jätte trevligt! :D

2009-09-14 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0