Hotellverksamhet?

det är tydligen det jag och pappa håller på med.. hmm.. kommer hem sent och jag går och sätter mig på mitt rum direkt. Just ja, fan att jag glömde jag är ju 8 år och ska vara hemma senast 5 och sätta mig i ditt knä!? Orkaaaa!!!!!!

Va på nån informationsskit på Miroi idag. Tog inte alls så lång tid jag räknat med så jag fick vänta på bussen i 45 min. Väl ute i Åbyggeby ringer Emma och säger att jag måste skynda mig för en kalv har fastnat och hon behövde hjälp så Kim åkte upp dit med mig utan framgång att få lös honom. Sen när Charlotta kom lyfte hon och Emma honom och jag försökte trycka ut huvet som satt fast, men det gick inte. Gick ut 2 sek och kollade in sen och då hade han kommit loss.

Fixade våra ponnyer och sen gick jag med Charlotta hem. Eller hur va det? Hon tog med en lekkamrat till Martha ;D haha! Gullunge det. Satt och målade vi :) Sen vart det lite ärenden så kom hem nu.

Är så sjukt trött så förhoppningsvis blir det sova tidigt ikväll :)

Kommentarer
Postat av: sanna

wow, updaterat igen. duktigt tjej :)) det gillas!

2010-01-11 @ 21:47:03
Postat av: Elin

haha eller hur :P

2010-01-11 @ 22:06:46
Postat av: Elin

haha eller hur :P

2010-01-11 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0