Hemma igen :p

Så.. vart var jag nu då :p Jo vi jobbade.. i ett lopp va en häst vid namn jimmy med så jag ringde till kim som fick spela på den åt mig, 10/10 ;D Åsså vann den så jag fick typ 100 kr :D haha! Behöver ju inte gå in på det mer ;)

Bilden har mer eller mindre med texten att göra ;p


Haha, Emma berätta om när Sanna och hon hade suttit och pratat om att Sannas barn skulle heta Christopher-Robin när hon får barn. Och då hade Emma sagt typ "För att du inte vet om Christopher eller Robin ska vara pappan" haha, och sen kom Emma på att då lär hennes barn heta Petter-Niklas.. hahaha! Håll på att skratta ihjäl oss!! Emma va knallröd i ansiktet ;D haha!

Sen åkte vi till Åbyggeby och Emma åkte med mig när jag körde Pärla<3


Nu sitter jag här och har nyss vart i Sätra och hämtat lilla Stoffe som inte mådde nå bra ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

ta bort bilden ffs :)

och du förstörde allt det kula med petter-nicklas osv när du skrev det där. HAHA så var det ju inte och inte så vi mena. du är dålig!



ha en bra dag

:D

2008-08-25 @ 21:10:39
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0