Ja, lite allt och inget igen då ;)

Nu sitter jag här och har planerat att gå och lägga mig tidigt idag. har inte sovit så mkt dom sista nätterna.. åsså ska jag upp tidigt imorgon igen :/ ska ha kurs för dom som jobbar på travet.. sen ska jag nog ner på stan, lr jag ska fixa Pärla först åsså lär jag fixa Nitro oxå.. och hem och byta om å skit.. sen ska jag vara på travet 6 för då är det ledaravslutning :p Du ska väl dit Sanna?

Läste igår att dom har höjt åldern på ponnyerna i ponnytrav.. har alltid varit 15, men nu är det 18!! och nu när Limpan fyller 19 lixom :/ Nä jag får stå ut med min ponny som vill att jag ska dö :p Det betyder oxå att Pax, Botino och Domino får tävla i 3(!!!) år till!! Jag som tyckte det va så skönt att dom skulle få sluta tävla nu..

Emma fick rida Pärla på ridbanan igår.. va så duktig! Emma ville knappt rida för hon va så pigg sist ;) Idag har Pärla blivit vaccinerad :) åsså har jag haft sega öppetstall!

Jag fattar inte varför det ska va så svårt!!!? Det är väl bara att prata om något annat!! Jag säger klart och tydligt att jag inte klarar att prata om sånt.. speciellt inte nu!! Absolut speciellt inte nu!! Så ta inte upp det och gå inte in på mig!!

Igår köpte jag 3 filmer.. Blind dating(Sofie och jag såg reklam på förr och verkade bra), cloverfield lr va den heter(föratt Emma sa förr att den va bra) och sist men inte minst va det en film jag kände igen titeln på "In the land of women" så kom jag på var ifrån och kolla närmare.. jaaa Adam Brody<3 ofc ;D Skulle kunna kolla på den om och om igen oxå för han är ju helt jävla underbar!!


Nä nu tror ja jag ska ta och lägga mig och kolla på lite oc ;D

Just ja, kollade på "Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko" för ett par dagar sen och dom är då inte bra skådespelare lr speciellt inte Annika :p Åsså kollade jag på "Green day" igår och jag äger ju ;D haha!


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha! Jag har inte sett Cloverfiel, men tror den ska vara bra. Se i helgen? :)

Sen så tror ja de va den där filmen med Adam Brody som gick på teve härom dagen. Vill ja också se.

3. Jag funderade på va Green Day va för film, den lät intressant, sen kom jag på att de va min & sannas xD haha.

2008-12-18 @ 17:00:14
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja dom kanske vi kan kolla på :) jag kan ju inte få nog av Adam så ;D Hahahhahah den va bra ;D den är ju intressant ju för jag är ju med ;)

2008-12-18 @ 22:07:09
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: sanna

vad menar du med det i snetext?



greenday är bäst ;D

2008-12-20 @ 01:58:04
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0