Helgen typ..

Igår va jag på utbildning, fördjupningskurs i pedagogik. Va trevligt. Åkte dit med Marie.. den va i knivsta. Så tog jag tåg hem. Kom hem vid 7 så det blev inte så sent som jag trodde det skulle bli :)

Imorse blev det ingen sovmorgon heller.. åkte med halv 9 bussen för jag skulle ha knattekursen istället frö Marie.. ända till 2!! men det gick bra.. skit väder bara! Så åkte jag till Pärla direkt efter..

Nu snart ska jag lägga mig och kolla på tv och sen sova :) Satt nyss och kolla på One three hill med min "nalle" och va olycklig! Jag vill bara skrika ut alla känslor och tankar men det går inte! Inte äns att skriva ner!!

"Är jag hemma så ringer jag dig nästa helg! Vare så lr??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0