Party idag!! ;D

Började dagen med att ta bussen till stan och gick till pappas jobb och lånade bilen.. va på travet vid 8.. ringa sjukhuset och fick tid 9!! lite stress.. blev klar vid 10 och jag skulle vara på skolan halv 10 :p när jag kom dit va dom redan klar.. och vi har redovisning närsta lektion :p haha!

Sen vare bara att fara till travet och göra klart.. ringde hälsocentralen och dom skulle ringa upp vid 11.10.. sen åkte jag och fixade Pärla och sen till Hille och brände över lite låtar till Sanna ;) sen köpte jag med max hem eftersom jag inte hunnit äta nå och jag vill inte bli som förra helgen ;p och nu sitter jag här och ska strax duscha.. känner mig skit stressad :p så nu hinner jag inte skriva mer.. ska va hos Sofie vid 3 men det hinner jag nog inte ;)

Är såå taggad inför ikväll nu ;D

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0