Okej nu blev det den senaste helgen bara :p

Nä fy vad jag är dålig på att uppdatera nu.. mycket beror på att jag inte kan vara inne på min dator :/

Men vad har hänt då? ganska mycket faktiskt.. eller allt och inget kan man nog säga.. kommer inte ihåg riktigt :p men vi kan väl börja från i torsdags då, när jag, Emma och Sanna drog på quiznight. Vi hade det trevligt.. eller senare blev väl Sanna mest irreterad på mig.. och när jag ska ut och röka när Henke och några står ute så möts jag av orden "gissa varför Tor är arg på mig?" då hade inte dom pratat med varandra på länge och det va tydligen mitt fel?! enligt Henke.. sen dansade jag lite och träffade folk typ.. vid 20 över 1 tyckte tydligen Jonas att vi skulle gå så vi gick hem till honom.. haha, jag tror vi somnade nästan direkt :p

Emma, Sanna och Johan :p

Micke ;)

Jonas och Henke

Ingen aning när vi vaknade, men lite till och från.. sen kom hans kompis Anders och vi satt i solen på taket lite.. skit läskigt :p sov lite till och vid 3 åkte jag hem för att hinna med allt.. jag drog till systemet och maxi så hämtade Kim mig och vi åkte till mig så Kim kunde låna kläder och sen blev det max ;) Sen vare bara hem till mamma och duscha och göra sig klar.. sen vare fest hos Petra.. Emma hakade på hon oxå :)

Va väl trevligt.. Kim va full redan när vi kom så det va inge bra tecken.. och som man trodde blev det, Kim däckade typ när vi skulle till krogen så vi fick åka utan henne :p och tråkigt vare på Slick.. va mycket folk ute, men ytterst få man kände.. så jag och Marre gick till hangloose halv 2.. va ju gratis inträde där så vi tänkte att vi inte förlorar något på det.. men gud så lite folk det va där! vände direkt.. sen åkte jag för en gångs skull hem och sov ;)

Vad gjorde jag på lördagen då? hmm.. kommer inte ihåg. Aja skit samma.. åkte nog till Åbyggeby och sen åkte Kim och jag och hämtade mina saker jag hade hos mamma och åkte till Åbyggeby och gjorde oss klara inför kvällen. Joel hade fest så Kim följde med mig dit :) Va mycket folk och trevligt..
förfest ;)

Det va traffic light på hangloose och det va grymt mycket folk man kände där :) Så det va kul.. och när jag träffar på Henke på dansgolvet så vägrar han att heja på mig, men säger argt "Tor är där borta!".. jaha? och utanför träffade jag Sofie och Andreas, som va på väg hem från Fanny :D Sen när vi går därifrån ville jag gå till Brynäs, men Kim mutade mig att gå ner på stan :p så vi gick med Chrilla och Simon(min brors kompisar).. å sen försökte hon tvinga med mig till dom i Sätra oxå.. men nej tack! så det slutade med att dom 3 skulle följa med mig hem..

Jag och Micke :p

I kön till bussen kommer Micke och Jonas, så bestämde att jag skulle med dom på efterfest i Andersberg.. satte mig i bak med dom och Kim å co satte sig i fram.. så smsa med Kim att hon skulle hoppa av med oss åsså ringde jag och väckte bror så han viste att hans kompisar kom :P inte väldigt klokt av mig, men ändå :P Hoppade av bussen men ingen av trion.. så dom åkte hem till mig.. Va så jäkla trött så jag kommer inte ihåg så mycket, men vi körde lite "jag har aldrig" iaf ;) sen gjorde vi inte mkt och Jonas hade lagt sig ner så jag gick och la mig med honom åsså sov vi :)

A just ja, när vi kom dit möttes jag av en skit arg Henke, som fortfarande tror att Tor är arg på honom pga mig.. jag pratade med Tor på krogen och det va inte pga av mig.. och när jag sa det blev Henke sur för det oxå.. hallå? jag har ju inte äns gjort nå? okej nu lät det fjantigt, men skit samma :p
Efterfest ;)

Vaknade vid 9 av att Henke trodde han hade försovit sig :p Det första han gör när han ser att jag kollar är att peka på mig och skratta och vipps så va han inge arg mer? ;p vi tog 11 bussen därifrån, så vare bara för mig att åka direkt och jobba.. och as ont i halsen hade jag :/ otoligt att man inte har någon diff i kassan sånna dagar ;)

Ska ladda upp fler bilder på bilddagboken när jag får tid :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Sen när vi går därifrån ville jag gå till Brynäs, men Kim mutade mig att gå ner på stan :p" ?:/

2009-04-08 @ 15:03:42
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0