Lalala

Vad har jag gjort om dagarna nu då?

I måndags va det match.. Natalia lovade på fyllan att vara med så det slapp hon inte undan ;p Mötte samma lag som sist vi viste att vi skulle förlora, men vi gjorde det bra och förlorade bara med 3-0.. både Sofie och jag har varit sjuka så vi turades om att spela(utöver de vanliga bytena :p) + att ungen satte mig som mitt.. fan jag har ju noll kondis ju :p sen åkte vi till Sanna och kika film :)

igår åkte jag in och körde på travet med Kim J.. Natalia åkte med hon oxå. Sen åkte vi ut och körde våra pållar. Emma körde Nitro och Natalia, Sanna och jag trängde ihop oss bakom Pärla :) Hur sjutton fick vi plats 7 pers i den rockarden förr??

Senare kom Natalia hit och vi spela lite guitar hero och så, sen sov hon här och åkte hem nyss.

Snart ska jag ner på stan så om man ska hoppa in i duschen kanske :p

Kommentarer
Postat av: natalia

Jag var grym på guitar hero :D Haha!

2009-08-13 @ 20:50:43
Postat av: Elin

Haha, ja vi säger väl det då ;D

2009-08-14 @ 00:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0