Party lördag oxå ;D

Vaknade 12, men typ gick upp en stund(fast det va så pinsamt), låg och bara låg och sen sov lite till.. haha! Kim skulle hämta mig men hon va så seg :p halv 3 tyckte Mogge att nu kan man inte sova mer.. han och Read skulle ner på stan så jag gick med en bit så ringde Kim och jag skulle gå till gdg :) Mogge fick tillbaka sig mössa som jag haft sen på krogen fram tills dess.. haha jag sov i mössa tillochmed! jag fattar inte hur jag kunde frysa så mycket som jag gjorde när han gick och la sig..

Kim och jag åkte till andersberg och hämta lite saker så jag kunde gö mig klar hos henne och mina skridskor :) så uträttade vi lite saker och sen åkte vi skridskor på Brynäs :) blev inte så länge men lite iaf. Så hämtade vi mina kassar hos Mattemus som jag lämnade dagen innan.. sen åkte vi hem till henne och gjorde oss klara. va hos sarah vid 9.. gjorde oss lite mer klara och drack lite, sen tog jag med dom(Emma, Kim, Sanna och Sarah) till Tim, som hade fest. Det va kul! Speciellt när en av killarna säger till Kim att han känner igen henne, men kan inte komma på från vad så han frågar vad hon har gått på för skola och så.. så skojjar en annan av killarna "det kanske är från max haha". Han ba "ja, men det är det ju! Röd volvo, brukar va en hund med i bilen" hahahaha va kanske hur kul som hälst ;D Asså killen jobbar där..

sen gick vi ner till hangloose.. Träffa fan grymt många man "känner" :) Vakul och segt.. sen bråkade vi syskon/kusiner lite :p

Jag fattar inte varför alla killar tror att man stöter på dom bara för att man försöker vara trevlig.. hur ska man vara trevlig då??


Kommentarer
Postat av: Emma

är fortfarande sur på dig.



för att du flörtar så jävla mkt!

2009-02-09 @ 21:01:40
Postat av: sanna

haha kanske för att du flörtar med alla när du är full. fast du tror att du bara är trevligt! men lördagen var kul förutom allt skrik mellan släkten :p

2009-02-09 @ 21:57:52
Postat av: Elin

Haha hur ska man bete sig då? Ja men lr hur :p

2009-02-10 @ 09:22:07
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: emma

de är därför man int ska ta med sig sin släkt på fester HAHA!

2009-02-10 @ 12:06:13
Postat av: Elin

hahaha lr hur ;p

2009-02-10 @ 15:22:49
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0