Partydag fredag!

Igår träffades jag, Emma och Sanna i Hille vid 7 för att fika lite och så. sen drog jag till Maria, som hade avskedsfest.. ungen åker ju till Australien för att jobba! Kul va det iaf på festen, sen åkte vi ner på stan och Slick. Skit kul hade vi! Sen hade vi hur många efterfester som hälst att välja på. Men blev tillslut att vi skulle till en Mattias på öster.. och med vi menar jag Sofie A, Emelie, Maria, Fabian, Christopher och jag.

Jag är så trött att jag inte vet vad jag ska skriva :p iaf så utanför krogen träffade jag Annika och Emilia :) Sen gick vi till Öster.. sega Christopher gjorde att det tog typ 100 år att gå dit i kylan :p vi va där ett tag sen åkte vi till brynäs och fortsatte.. Emelie vet jag inte vart hon tog vägen och Maria drog.. 2 till följde oxå med.. Va väl inte världens efterfest, men jag hade kul iaf ;) Sanna och Emmas klasskompis Fia var där oxå.. hon skulle tydligen skvallra om mig till Emma ;) iaf så vid kvart i 6 drog jag och Christopher hem till honom i stigslund. Somnade väl ganska direkt, men vaknade vid halv 10 för han hade så ont i huvet. Och jag mådde typ illa. Vi låg och typ vilade/sov/pratade och så fram till 1, då drog vi till triangeln och köpte chips och självklart skulle han ta bilen dit :p Sen låg vi och kollade på "blablabla Benjamin nått", den nya med Brad Pitt.. Seg film. Hände ju knappt något. Va meningen att Christopher skulle skjutsa hem mig sen, men då va mamma och Emma i krokarna så dom hämtade mig.

Sen åkte vi till hästarna och fixade, blev bjuden på mat hos Stenmans, sen hästarna igen. Med 22 bussen åkte jag och Sanna till Sarah och spelade kort :) Så nu sitter jag här och ska upp om 3,5 timmar..

Hos Maria.. Va typ 30 pers där iaf ;)

Hanna :)

Nån och Fabian

Fulla Christopher på väg från krogen ;)

Maria

Sofie och Fabian

Christopher, på efterfest nr 1 ;)

Hos Sofie.. efterfest nr 2 asså.

Mattias*2


Kommentarer
Postat av: emma

ehm de va ju nåt.. ja just ja! Benjamin Buttons otroliga liv heter dne :P

2009-01-18 @ 11:46:00
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha just ja typ the curius case of Benjamin Buttons lr nått liknande ;)

2009-01-18 @ 13:47:52
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0