Städar..

Orkar inte ta upp vad jag har gjort om dagarna förutom att jag idag har haft öppetstall och suttit hos mamma och fixat lite saker vid datorn.. osså när man kollar på gamla bilder så kommer låten "Baby can I hold you".. då gråter man kan jag säga!!

Just nu försöker jag städa HELA mitt rum :p asså grundligt.. är snart klar, lr kanske en halvtimme kvar ;) Haha, jag har mer än 400 dvdfilmer ;) + alla vännersäsonger + alla OC + alla förhäxad + några lost och så ;D Så grymt tråkigt att kolla på skräckfilmerna utan dej! Jag vill inte.. tror inte jag har kollat på någon på evigheter!

Har 6 filmer med Adam Brody<3 + OC då :D Jag tror jag kommer att kolla på OC om och om igen tills dom inte funkar mer ;)

Igår satt jag i evigheter hos mamma och flyttade över alla chip från dom gamla bläckpatronerna till dom nya :p men ändå visar skrivaren att dom är tomma..

I can't unlove you, can't do that, no matter how I try I'll never turn my back on someone who loved me too.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0