Fredagen

Började lite småsegt.. sen åkte jag och tog in klubbens pållar och begav mig till Sarah. Sanna och Sarah hade gjort tacos. Var hur gott som helst! Sen gjorde vi oss klara och började dricka lite smått. Sen kom Natalia och senare även Kim och Emma :) Vid halv 12 promenerade vi till Slick.

Va hur mycket folk som helst.. Träffade lite alla möjliga, men orkar inte skriva så mycket :p När vi stod i kön till jackorna och Kim stod och konverserade(och bråkade?;p) med Henke och jag stod med jätte fulla Tor kom låten jag gått en hel vecka och funderat på hur fan den går!! Smart som jag är skit full hade jag skrivit ner en bit av texten i mobilen ;D M.I.A - Paper planes, jag älskar den!! och nu är det typ den ända Emma och Sanna lyssnar på med ;D

Senare efter lite tjafs m.m. så gick jag, Emma och Kim till Max. Vid 4 kom Petra och hämtade oss. Jag sov hos Emma. Va en rolig kväll trots allt :)


Kommentarer
Postat av: sanna

låten är ju störtskön! :)

2009-03-02 @ 11:41:20
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

jag veeeet;D

2009-03-02 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0