En kväll mitt i natten!

Hatahatahata!!

Kom precis hem efter en kväll hos kims kompis Tove och sen hangloose.. Tony va så snäll och skjutsa mig och kim till max och sen hem :)

Hata alla känslor!! HAN störd va på hangloose idag och vad ska man gö? jag pallar inte.,. i övrigt så träffade jag massa kula jag känner iaf :) Men en sak vill jag veta.. hur tänker killar?? kan någon berätta det för mig? vad försigår i deras hjärna??

Jag fattar inte.. just nu sitter jag hos min mor utan min störda syster och lyssnar på låten "Keep holding on" med avril lavigne.. jag vill bara gråta men det går inte!! Emil lyssna på den! verserna vill jag säga dig och refrängen vill jag att du ska säga mig! typ iaf! Just nu saknar jag dig som fan.. vill bara kunna prata med dig om allt! bara prata och inget annat! Även utan känslor behöver jag dig! och att du ska lyssna! jag har aldrig kunnat pratat med någon så som jag kunde prata med dej!




den bilden är från ikväll iaf:P det är kim, jag, joel och nån ;D hahahahaha! fulaste bilden.. vad fan håller kim på med??;P

I´m here for you!

Har laddat över bilder till den här datorn nu ända från januari.. å från första gången jag träffa störda! fuck!

Haha om man ändå kunde ladda upp klipp utan youtube för det orkar jag inte :p.. älskar ett klipp som är från några veckor sen.. typ:

Mogge - Nä jag ska inte va mä på nån jäkla film
Jag - Nä lr hur, jag får inte äns igång den så ba..
Mogge - Ta på dom andra, ta på dom där
Jag - jag filmar tydligen....... Sasha!
Henke - ja e.. bajsa mej i ansiktet.. å va trevligt, nu går vi
Jag - jag fick inte igång kameran så det blev filmning
Henke - Aaaaaaaaaaah! jag (medans) - neeej!

Haha, den är kul när man kollar iaf ;P Kanske förstår att jag försöker få tiden att gå så jag ska bli nykter ;)

Nu är jag för trött och ska gå och sova :)

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0