Lördag Söndag :)

I lördags åkte jag till Carro så hämtade Fanny och David oss där. När vi kom till Sofie så fick vi välkomstdrink, med namn man skulle hitta själv vad man hette på muggen. På mitt stod det ju självklart Blondie :p orkar inte gå in på varför, men Anders har kallat mig det sen första gången jag träffade honom så på den vägen :p sen skulle vi gå en tipspromenad i huset, med frågor om Sofie och hennes liv. Haha, jag vann med alla rätt ;D(har känt henne sen vi va 5-6 år). Sen blev det mat, så ska det låta, efterrätt m.m.

Vi tog 23 bussen ner på stan. Hitta Kim vid hållplatsen :p Alla gick till heartbreak, men jag gick till blue moon bar, där Emma väntade, och Kim gick till Sarah. Sen gick jag till hangloose och Emma och Kim Bmb. Sen skrev Emma att crossfire va så jag gick dit. Va faktiskt trevligt. Tillbaka på hangloose träffade jag några jag kände iaf :) Natalia va där å :)

Sen tog jag mina saker och gick mot stan och efter vägen så är Emma, Kim och Gusten på väg mot mig. Då tvingar dom med mig till Max :p Hade trevligt iaf. Bilder kommer när jag fått över dom till datorn. Sen vid 4 gick Emma och jag till travet och försökte sova till 10 över 5 då vi gick till bussen. När vi står och väntar så kör en bil förbi och sen backar tillbaka. Kan nån gissa vem det va? Ja precis Tony som vanligt ute och åker ;p så vi fick skjuts till Hille :D trött som fan!

Igår tog vi det bara lugnt. Gick till lekplatsen och satt lite i solen och snackade lite th typ ;D Senare åkte vi till pållarna. Tänkte köra båda tillsammans, men Pärla trodde hon va hingst så jag vågade inte prova så vi körde Nitro och hade Pärla på släp :) sen fick vi punka på ett nylagat däck när vi va längst bort så jag fick rida i stället, men hade ju inga tyglar med och inget grimskaft heller. Longerlinan hade vart för lång som tyglar så vi kom på smartsmarta idén att ta Nitros slaggjord och sätta fast i grimman på henne ;D haha! blev grymt korta tyglar, men det funkade ;p


Kommentarer
Postat av: Emma

de va MIN idé med slaggjorden ! ;)

alltså de räcker med att skriva att vi satt och gungade och snackade...

2009-05-18 @ 12:25:43
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Anonym

th = tor henke, alla vet de för du skrek de över hela max några gånger och tyckte du va skit smart :p

2009-05-19 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0