Piss!!

ja vad har jag gjort om dagarna? jo a just ja, jag har redan skrivit om i onsdags. Igår jobbade jag. hade klockan på ringning 20 i 8, men vaknade 5 och kunde inte somna om så jag tänkte att jag kunde åka och jobba då så jag hade det gjort.. så det gjorde jag.. Emma och Sanna sov hos mig så jag kom hem vid halv 8 och väckte dom.. Emma va jäkligt svårväckt.. sen åkte vi till lager157.. fy sjutton vad jag fick ont i benet asså. På vägen hem svängde vi förbi valbo och sen åkte jag och jobbade lite till.

På kvällen åkte jag till Natalia och hennes kompis Anna. Vi gick till en på söder som hade förfest. sen gick vi till slick. men efter en stund blev det så dom gick till goya och jag till slick. träffade folk hit och dit lr nå och tillsist träffade jag Annica. En stund före krogen stängde gick vi ut och ställde oss för jag trodde att Natalia skulle komma dit. Haha, lite kul de va då ;p mindre kul att jag skicka iväg ett sms till nån jag inte skulle gjort det till. inge farligt men ändå :p

Sen gick vi till donken och sen följde jag med Natalia hem och sov :) på "morgonen" gick vi till american take away och käkade och sen åkte jag hem. Fy sjutton vilken vändning asså. Från att vara as trött till att va hur pigg som helst ;D! Gjorde mig klar och sen åkte jag till stan och Sarah med Sanna. Sen kom Emma och sen gick vi till Micha på förfest :) lalalalalal.. sen gick vi till hangloose. sen va jag dum i huvet och tänkte som jag kan göra ibland. ringde till en person och sen skicka även sms!! fuck!!! hatahatahata'!! aja, skit samma. gjort är gjort och jag önskar jag kunde säga "I'm over you"! Tänker inte gö nå mer iaf. punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Gina

Hihi nej gör du inte! :D

2009-05-25 @ 22:49:51
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-25 @ 22:51:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emmma

hm ja tyckte jag läste "Tänker inte gö nå mer iaf. punkt slut."

2009-07-04 @ 22:01:23
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0