Å hej och hå!

Kommer inte någonstans i skrivandet för jag fastnade med blicken på tvn och nå acting skit :p oj haha igen :p Trött som sjutton.. segt att ha kurs idag va det. Vet inte varför men bara va det. Lite jobbigt oxå när camilla va med och kollade typ en halvtimme..

Åkte till Åbyggeby med syster tidigare idag och städade lite bland våra saker.

I lördags tillbringade jag hela dagen med Kim. Va till valbo och sen lite party med henne och wirran. Sen kom oxå Maria ut :) slutade med att bara jag och nyktra Maria åkte till hangloose.. va mycket trevligt :) sen blev det Max.

Alkolås på mobilen tack! Eller på känslorna :p

Va så sjukt nervös på söndagen, men Pärla skötte sig kanon. Jag började ju fan tillochmed grina i defileringsavolten. Ekipagekontrollanten va underbar.. hon hjälpte med hela tiden(trodde dock att jag va nybörjare.. men spela roll jag fick hjälp iaf :p) hon kom tillochmed över till andra sidan när jag skulle volta :) För er som inte vet är min ponny lite konstig på banan och har ungefär försökt döda mig flera gånger :p

Gick iaf hur bra som helst och min älskling skötte sig kanon. blev dock trött efter ett varv, men vad gjorde det när hon va så duktig annars!!
Bild från förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0