:)

Hade rätt trevligt på travet igår, vann dock inge pengar :p. Sen åkte jag till Malin. Vi satt och snackade massa :) fick tag på Carro och gick och mötte dom åsså gick vi till slick. Trevligt :) När jag skulle gå från krogen träffade jag på Gusten och några så det blev efterfest hos Gust :) Vet inte riktigt vad klockan blev, men senare iaf :p gick jag till Cruz och sov. Gick upp för ett tag sen å nu sitter jag här medans han duschar. Sen ska vi gå och käka på Buddys :p

Sista matchen ikväll då. Jag kommer nog bara att kolla på dock. Hade vart nice att vara med och spela, men jag ska nog inte anstränga mig så mycket för då blir bara hostan värre :/

Sen blire party ikväll.. endel att välja på typ :p Men efter idag blire inte festa på ett tag. Är såå trött på det..

Kommentarer
Postat av: Emma

varför ska du idag också för då? skumt.

så du ska inte vara med nästa helg med andra ord..?

2009-09-04 @ 15:32:12
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0