Dan före dopparedan

Ja så äre och det betyder oxå att det är 6 dagar kvar till bf.. kan ske exakt närsomhelst!

Igår vaknade jag av att jag hade värkar.. inge skönt, men dom va inte så starka och gick över efter några timmar. Mamma fick följa med mig till bm, som jag skulle till kvart över 10. Allt såg bra ut. Fixerad, hjärtat slog bra(140) mitt blodtryck var bra(120/75).. växer gör han oxå. Nu va livmodermåttet(kommer inte ihåg va det heter) 35 tror jag det va..

imorse hann jag bara sätta på mobilen så ringde Kim och ville att jag följde med till valbo så jag gjorde det. Hon skulle köpa en kofta så jag gjorde det med ;) har inte köpt kläder på år och dar.. helt seriöst, har jag köpt nå kläder alls till mig själv iår??

Sen har jag gjort lite allt möjligt om dagarna.. igår kom Anki förbi på eftermiddan så vi surrade lite och jag fick en julklapp av henne. va en brodderad tavla med en älg som är tomte åsså står det "GOD HÄLG." Anki hade köpt materialet åsså hade farmor gjort den till henne hösten 1998.

Sen kom Wirran förbi en snabbis å sen va jag tvungen att åka och göra Smilla sällskap och gå ut med. Sen när Emma kom med bussen gick vi upp och mötte henne å köpte pizza :P

Funderar om man kommer orka med julen alls imorgon.. tog kol på en den lilla stund vi va i valbo. Va så mycket jag skulle behöva göra. Som att diska till exempel, men det går inte att förklara denna orklöshet.. ofattbar. Mamma kanske skulle komma och hjälpa mig när hon sluta.. och ja ni som dömmer mig kan ju hålla era tankar för er själva och se hur det känns när ni snart ska föda..

God jul!

Lägger upp lite bilder från julen tidigare :P

Okej jag hade bara från 08..



nu funkade det inte mer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som trodde han skulle titta ut idag ju.. ;p

2010-12-23 @ 18:54:57
Postat av: Elin

Haha måste ju fira jul först iaf :P

2010-12-24 @ 08:55:15
Postat av: Anonym

verkar inte som att lillknodden vela vara med :p han kanske kommer lagom till nästa jul istället hehe

2010-12-24 @ 22:20:34
Postat av: kim

snyggohera på bilden då :p

2010-12-25 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0