tredje advent!!

Va och klippte mig i torsdags. Såå skönt att bli av med allt slitet!! Klippte mig i februari och bestämmde att då skulle jag göra det var 3e månad men så blev man gravid och då sa jag att jag skulle göra det i december :P

Sen hann man hem i 40 min och sen vart det buss till lunchtrav. Efter det skulle jag hem 2 timmar och sen ha kurs och jag pallade inge mer bussväntan om jag skulle kunna ha kursen så åkte med pappa och tog peugeoten, mycket skönare! Är så extremt "jobbigt" att gå nu så jag vet inte vad.

Igårmorse va jag och pappa in på Gevalia och snyggade till våra bilar ;D Jag satte in undergrejen till bilstolen för att jag är såå duktig!! Provade med själva barnbilstolen i volvo(som är en familjebil??) men bältet va för kort överallt.. så provade jag med bara den i peugeoten och det funkade :P

Nu ska jag ringa till Hille och kolla hur många som är bakis där och sen ska jag fråga min pappa om han vill följa med mig och köpa det sista jag behöver, men jag kan slå vad om att han vägrar.. kom på nu att dom kanske sover i Hille än? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0