Skitsnack ;)

Oh my, nu är det jobbigt alltså.. att sova, att gå, att sitta, att stå, att andas och ja glömde jag nått?!

Är inne i vecka 37 nu.. imorgon är det 3 veckor kvar till bf!!

Näst sista gången på guldkursen igår. Dom fick försöka sig på att köra ett snabbvarv eftersom det blir låtsaslopp nästa vecka. Ställde Courage och Pax på 1140, Annabell(riden) på 1160, Botino på 1180 och Icaros på 1200. Meningen va ju att dom skulle se att det inte va med shettisar som med dom stora att man låg i klunga utan att loppen är hur utspridda som helst. Då hade vi en skit pigg Botino som jag va tvungen att ligga och dra i så jag låg i Pax rygg bra länge och en pigg Icaros bakom som ville ligga i rygg, en pigg Pax framför som låg i rygg på Courage åsså en liten Annabell som va överallt och ingenstans. Galopp, vändning och massa.. Hoppas det går bättre nästa vecka ;)

I helgen va det väl mest ta det lugnt. Va ut till Pärla och så.. julpyntade i början av förra veckan.. satte upp julgardiner, ljusstakar, gran mm. å dagen efter får man en jäkla lapp i brevinkastet att gardiner och allt i förstrena ska bort till dagen efter för då kommer hsb och ska fixa nått i fönstrena.. så jäkla irreterande!! Så torsdagen blev jobbig. Kunde inte sova längre än till typ 5 för jag viste att dom kunde komma halv 8. Skulle vara hos bm halv 10. Sofie följde med så gick hem till henne en stund efter, men sen va jag tvungen att åka hem för att hinna sova en timme iaf, men det va ju lönlöst när alla ringde och tjafsa om massa.. så det va bara att åka och ha kurs och sen jobba i toton till halv 11.. men jag klarade det iaf ;P

I tisdags va Anki hit på besök och hon kommer idag oxå :) Va tvungen att hjälpa Emma på hennes kurs i tisdags oxå..

Imorgon är det som tur va avslutning på onsdagskursen och sen har jag måndag och torsdagsavslutningarna nästa vecka. Hoppas jag klarar ha dom för det är ju avslutningarna som är roligast ;)

Helgen innan förra veckan va en trevlig helg. På torsdagen(räknar fortfarande den till helg ;P) efter kursen va jag ut och käkade med Linda, Sofie och Fanny. Var hur trevligt som helst! Medans jag hade kurs ringde både Gina och Maria och ville käka ;D Efter käkandet gick vi på Harry Potter :) På fredagen va jag ner på stan med Maria och åt och fikade istället.. va oxå jätte trevligt :) sen på lördagen hade vi möte ledare/assistenter och efter det gick vi på hockey. Va även det trevligt!

Nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag äta något innan faster dyker upp :)


En skit snygg bild från 27/11 :P

Just ja i lördags när jag diskade så skulle jag diska osthyveln och jag är ju så jäkla klantig att jag skär av en bit av lillringret.. nästan in till benet blödde som sjutton och skinnbiten låg kvar på hyveln. Mamma fick komma och hjälpa, men va lite seg för då hade det ju typ slutat blöda.. och pappa fick göra klart disken :P Gör ont som sjutton ska jag tala om :P

Jag har oxå kommit på att jag kommer sakna eleverna som sjutton. Spreciellt torsdagens. Vet inte varför.. kanske för att jag vet att jag inte kommer ha kurser mer.. eller iaf inte nästa termin. Har ju varit hjälpledare sen 13 år och ledare från 18 utan uppehåll, så det är ju några år.

Nä nu måste jag äta för snart dyker hon upp ;P

Just ja i onsdags va jag och Sofie på bb info och kolla hur det va där. Ångest....

I torsdags hos bm såg allt bra ut. Livmodern hade växt en cm på 2 veckor alltså till 33 cm. Ligger fortfarande efter kurvan så hon tycker inte jag borde oroa mig för att få stort barn. Pratade med mamma(som fått 2 stora barn) och då visade det sig att både Emma och jag hade legat över kurvan så nu känns det lite bättre iaf :P Måste hålla mig borta från socker om jag inte vill få stort barn men det är ju lättare sagt än gjort ;) Dessutom är han fixerad, vilket betyder att huvudet sjunker djupt ner i bäckenet och blir fixerat ("fastnar"). Därför jag haft så ont neråt när jag går :)

Men seriöst nu måste jag äta!




Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Weeei en bebis mage :D Den ser ju rund och fin ut. Tusan jag orkar inte vänta 3 månader till innan min lilla gofis ska komma.. lyllos dej som snart ska få träffa din :D

2010-12-07 @ 14:45:42
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men det är ju jätte nervöst juuuu :P



Den är inte så rund som den ser ut jag tycker den är spetsig ut/neråt typ :P

2010-12-07 @ 20:20:01
Postat av: Anonym

hahaha! "mamma och pappa lära kommma" bra elin ;)

2010-12-08 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0