Jag vill bli frisk! NU!!

Är sååå trött på att må så jäkla dåligt dag in och dag ut.. har haft feber i en vecka nu och det ena med det tredje, så jag ringde till hälsocentralen igår igen. Hon lät jäkligt tveksam(är det bara jag som tycker att dom man snackar i telefonen med på strömsbro hälsocentral är otrevliga??), men tillslut fick jag en tid kl 12.. fick ta sänkan och massa.. fatta jag!! vågade!! jag svimmade inte heller!! :D konstaterade att jag fortfarande hade feber och att jag hade virus i kroppen.. fick recept på penicillin.

Jag har längtat såå till travgalan och tänkt tränat så jag kommer i kläderna jag vill ha då.. men nejnej! vart ingen träning och jag ska vara glad om jag äns är frisk tills på lördag! Måste käka penicillinen tills på måndag så min första tanke va ju "fan, jag får inte äns dricka på galan" (+ att Gusten och Malin har födelsedagsfest på rockbaren samma dag), men så har jag sökt på internet och man kan dricka alkohol när man käkar Kåvepenin! ;D

Kim J och jag på galan förra året! :P


Kommentarer
Postat av: sanna

jag tar din plats om du är sjuk! och du träna, det kan du ju försöka lura dig själv om du vill men vi alla vet att du inte skulle tränat ens om du var frisk haha ;)

2010-02-03 @ 20:55:41
Postat av: Elin

nänä, vem har lyckats gå ner hur mycket som hälst av att gå ut och springa före frukost förr då?

2010-02-04 @ 10:11:40
Postat av: Emma

För att citera: Måste käka penicillinen tills på måndag så min första tanke va ju "fan, jag får inte äns dricka på galan"



Jadu Elin, jag har sagt de länge..du är fan alkoholist!!

2010-02-04 @ 17:05:00
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

men är du dum i huvet!? jag kan vara utan alkohol!!!!!!!! men jag VILL dricka på galan!! skit i att dricka du då?! när man får där + att jag tänker INTE gå till rockbaren nyckter!!!!!!!!!

2010-02-04 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0