När ska värmen komma?!

Blev sova hos Sofie igår natt oxå, men inte mer då hon letade larver i sovrummet tiiidigt imorse och hittade en i garderoben!! Usch och fy och blä!! Åkte till Pärla senare och körde.. Emma körde henne så körde jag Nitro. Charlotta va me med Tequila oxå :) Sen åkte vi och käkade Max åsså åkte jag med Emma och Sanna in till travet och satt vid datorn där tills pappa slutade och jag kunde åka med han hem :P

Så nu har jag tvättat alla kläder jag hade på mig(lämnade resten hos Sofie), så ska jag tvätta jackorna imorgon. Sofie sover hos Jenny, men jag kände inte för att göra det.

Om man ändå hade råd att köpa allt man vela, att flytta.. jag VILL!!

Kommentarer
Postat av: sanna

visste vore det nice att ha råd med vad man ville! :)



men du, varför har du henne kvar om du inte vill köra henne?

2010-02-24 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0