Dop, fest och underbart väder helg :)

Lördagen vart trevlig. Började med att åka med pappa till Hille tidigt och tog det lite lugnt, kollade på en film. Sen dusch och gjorde mig klar. Blev lite stress på slutet. Vid 20 i 4 hämtade Sofie, Andreas, Sabina och Tony mig vid preem åsså åkte vi vidare till Hille kyrka och Lillys dop :) Så gulligt va det. Fan att jag glömde min kamera i bilen.. åsså sjöng Linda för sitt lilla barn! Jag ÄLSKAR när Linda sjunger. Går inte att beskriva hur bra hon är! Bästa rösten! Iaf så sjöng hon den va den nu heter "Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.." fast hon bytte ut alla jag till vi. Sen va det fika :)

Alla vi vänner skulle sen åka hem till Linda och käka, men jag hoppade av i Hille istället och väntade på Emma, som va på valla och jobbade. Så tog vi 21 bussen till Tim på fest :) Orkar inte lägga upp nå bilder nu, det får bli senare :P

Sen gick vi typ alla utom Tim till Rockbaren.. jag gillar inte det stället jag eller.. hade inte alla vi varit där hade det inte varit mycket folk där eller :P

Kommer bli as nice den 25e när Patrik, Joel och Nicklas ska ha födelsedagsfest där iaf.. Blacklight tema.. Joel har tydligen köpt saker för 5000 till det!! Kommer vara aspackat med folk oxå!

Igår åkte vi ut till hästbo. Jag gick en promenad med mamma, Ursula och Sickan ;) Det va ju sånt underbart väder!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0