sluuuta snöööa!!!

Sanna följde med mig till arbetsförmedlingen och sen gick vi på stan och shoppade. jag köpte en skinjacka, 2 par skor och leggins :) mycket trevligt va det fast jag hade as ont i huvet och va skit trött.. sen åkte vi ut till byn och sen åkte jag hit och tog nya tag ;) jag, sofie, fanny och jenny festade hemma hos jenny.. mycket trevligt hade vi, alla va fulla och glada när vi drog ner på krogen. Men där hittade jag johanna och natalia så dom andra såg jag inte röken av på hela kvällen typ :P

Blev sen subway och där träffade jag underbaraste föralltid och sen kom stördas föralltid oxå dit.. blää nostalgi när underbaraste natten av dom alla va för exakt ett år sen.. tillochmed sara tycker att den efterfesten va hur kul som helst.. nu ska jag fan kolla på en filmen jag filma då på typ 17 min ;p

Haha, underbar!! Iaf, gick på efterfest hos några killar sen, jag, sofie och jenny. va nice. 2 följde sen med hem till sofie och jag somnade 7.. hade klockan på ringning halv 9 för att hinna med 9 bussen till travet för att jobba.. skit segt jag trodde jag skulle dö ett tag för jag frös så mycket!! efter 2,5 timmar fick jag äntligen pullsa till bussen och tillslut komma in i värmen..

3 va mamma, jag och emma + stenmans och käka på church street, sen vare bara att hoppa in i duschen och så.. gick till jenny sen där oxå sofie och fanny va för att sminka mig och så.. sen for jag till rickard vid 22 :) va mycket folk där.. och eftersom jag har "kompisar" som sviker och ljuger så skaffa jag en ny ;) vi gick vid halv 1 och tänkte gå till solo men eftersom mitt kort är cp så gick vi till old saints och satte oss.. skrev till Niclas och skulle fixa en till Josefine, men sen va han så seg så hon hitta en annan och han fattar man ju inte alls hur han tänker..

iaf så släppte Josefine och killen hon träffade av mig på brynäs med taxin och nu sitter jag här och är as trött och fryser som in i.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0