Snorigt!

Föreläsningen idag va faktiskt inte så tråkig jag trodde den skulle vara :) man kunde relatera till allt både i vanliga livet och i arbetet. Anns syster va oxå där :) När det hade varit pause och vi gick in sa en tjej "Elin! Heej!" Ja ba "heej!" och gick vidare och jag har ingen aning om vem det va. Hon såg bekant ut men det är allt :P

Snodde mammas bil och åkte till Pärla. Fixade Charlottas oxå. Kl. 6 va det ju möte på travet.. gick väl bra, lite saker man blir irreterad på men inte så mkt jag trodde :P

Fick ny tid tills imorgon iaf. Kl 9.. suck! Kanske tar en timme, men då har jag 1,5 timmar kvar tills jag börjar jobba.. kan inte direkt gå runt på stan med kassar full med kläder, smink mm och väska med skridskor.. så det återstår att se vad jag hittar på.

Nä, nu måste jag gå och fixa med slingorna så det blir av någon gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte mötet var bra :)

2010-01-14 @ 23:39:34
Postat av: Elin

jag skrev ju det, jag trodde det skulle va värre ;P

2010-01-15 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0