Jag vill!!

Och bara för att jag sa till Johanna igår att det är så skönt för jag har inte tänkt på nån som jag gjorde förr så är allt jag kan tänka på idag, dej. Sen att du varit med i dom flesta sjuka drömmar jag haft på senaste va ju en annan historia ;9

Jag skulle kunna skriva om iprincip ALLT! Allt det underbara jag har varit med om.. det kan vara ett år sen men känns ändå som om det vore igår. Jag ser allt så tydligt. Jag vill leva dagen igen. Göra om det jag kunnat göra bättre, men kanske inte. Kanske va det meningen. Kanske det va det bästa som kunde hända. Åååååh vad jag vill tillbaka!!

Finns heller inte ord för hur sugen jag är på att dricka en iskall drink, cider eller öl i denna värme!! att sitta på en uteservering och dricka. Att gå ut och ha kul!!!! Jagvilljagvilljagvill!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju gå ut med ett gäng vänner på en uteservering och dricka en iskall colaa :)

2010-07-16 @ 12:35:17
Postat av: Anonym

kom på något ännu bättre, en iskall alkoholfri drink!

2010-07-17 @ 11:03:42
Postat av: Emma

precis, de kan du faktiskt gölrA! :)

2010-07-17 @ 11:23:14
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaja men det är iaf inte samma sak..

2010-07-17 @ 20:27:28
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0