så kan det va

ojojoj vad tiden går. Tyckte jag nyss uppdaterade, men icke!

Har spenderat dom 2 senaste nätterna i stugan. I förrgår kom Anki och Kalle och hälsade på. Det va jätte trevligt. Har inte träffat Anki sen 08 tror jag det va och innan det på flera år. Hon är föresten min faster. Igår va vi in till church street och käkade eftersom Larsa red in dit. Jag har lixom missat hela poängen med det jag.. iaf så va det minus för att vårat bord inte fick nå nötter och när vi sen bad om det så fick vi ett par stycken bara. Åsså minus för att mycket av maten va bränd!

1 vecka och 2 dagar kvar.. är så sjukt jäkla nervös redan. Tänk om nått är fel lixom..

I veckan ska jag väl sysselsätta mig med nått.. måste ner på stan och kolla efter kläder, göra om hela skiten med försäkringskassans papper vilket innebär gå runt halv stan.. det va nå mer oxå det vet jag men inte vad. Om nån har tråkigt är det bara att ringa mej ;)

Nu ska jag gå och ja jag vet inte äns vad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl kul att dom gör något som ingen annan gör i gävle :)

2010-07-26 @ 13:53:43
Postat av: Emma

ja de håller jah med om, nästa gång äre ju jag ;P

2010-07-26 @ 18:06:34
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser vi fram emot :D

2010-07-28 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0