hejhopp!

Äsch då, börjar väl lite ändå :P

Åh nu kom jag på att jag måste lägga över mer musik i mobilen.. sen måste jag mejla håkan, va nått mer som hade med miroi att göra oxå.. och sen måste jag till Pärla på nått sett och köra henne och sen duscha så man är lite fräsch tills imorgon.. hur ska jag orka? är så sjukt trött nu för tiden att jag måste sova middag typ :P

I torsdags åkte jag, Fanny och Sofie till Sofies stuga i svartbo. Va trevligt :) på kvällen va vi ut på björnsafari, hitta dock ingen björn :P dagen efter regnade det hela tiden men så fort det blev uppehåll så åkte vi till golfen och slog lite bollar :) sjukt att Sofie har försökt tjatat med mig dit sen vi gick på lågstadiet och inte föräns nu följde jag med :P

I lördags va familjen till sala och hämtade Emmas hundvalp.. så nu kan inte jag sova mer i Hille. Måste hitta eget. Som det är nu måste jag sova där pappa sover.. har blivit 2 nätter i stugan(gå upp 6=inte kul) och nu en natt här i andersberg.

Igår kväll tjata sanna med mej till church street, men inte hade dom öppet eller.. blev acropoliz eller va det nu heter istället.. kim och petra va oxå med.

Anmälde Pärla till Gävle 27/6 igår.. ångest som sjutton om jag ska riskera att köra själv eller låta någon annan köra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en dålig början lär jag säga...

2010-07-07 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0