Solen lyser och allt är underbart, eller?

Dåligt igår när fel låt vann melodifestivalen. Det är väl en bra låt, men hur långt kommer den att komma i melodifestivalen igentligen?! Tycker att Salem al fakir skulle ha vunnit. Den kunde ha kommit långt tror jag.

Gick bra på travet igår. Tyckte att det va lite gulligt när han jag åkte med och han Camilla åkte med hade fått den kursen i julklapp av deras fruar :P Nästa vecka ska jag ha dom själv för Camilla kan inte. Eller jag ska ha med en hjälpledare oxå. Emma eller Sanna kan nån av er?

Nu känns dagen såå kort och jag har så mycket att hinna med. Måste ut till Ikea för att kunna köpa nå hyllor så jag får upp filmerna och därmed få ner fler saker i kartonger som ska upp på vinden. Städa, åka ut till hästbo, åka och fixa Pärla och Nitro och.. va det nå mer? :P

Äsch nu måste jag börja, men jag vet fasiken inte vart.. är hur mycket som helst! Vill ha hjälp av Sanna och Sarah igentligen för dom är bra på att komma med idéer(läs: bestämnma hur det ska se ut och vad som ska slängas;P)


Kommentarer
Postat av: Emma

jan kanske kan evt :)

2010-03-14 @ 11:33:39
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad bra! :)

2010-03-16 @ 11:40:53
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0