Vår!!

Hmm.. typ den senaste veckan har varit trevlig. Har hittat på saker varje dag. Sanna har hjälp till med Luddis mycket och det är skönt och trevligt :) Vi har varit och grillat vid versbäcken, varit och shoppat kläder stl 62/68 åt Luddis bl.a. Kollat på dansuppvisning och massa mer :)

Lillen bara växer och växer, men är dålig på att äta nu igen. Kan vara för att han inte har bajsat på 6 dagar nu.. men 62 lång va han igår och vägde 5770g.

På väg till bvc ringde hon från familjerätten och provresultatet hade kommit så det va skönt så slipper jag gå och tänka på det hela tiden.. och jag har sagt det förut och säger det igen. Fy sjutton vad hon är trevlig. Jag hatar att prata i telefon, men med henne går det hur bra som helst och när vi va inne på familjerätten hade jag kunnat snacka med henne i evigheter!! Så borde alla som jobbar med sånt vara!

Nä nu måste jag underhålla Ludvig lite, som sitter så snällt i babysittern och kollar på mig.. btw. igår gick jag och Luddis en långpromenad med Emma och Smilla i solen. Va jätte skönt!!

på mediamarkt
i butiken


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Han är verkligen underbart söt! Nu får denna jäkla mamma gris snart ta och ramla ut ;D

2011-03-15 @ 15:46:10
URL: http://misswkg.blogg.se/
Postat av: Elin

Vist är han!! :D Ja nu får h*n komma någon gång! :D

2011-03-16 @ 15:43:47
Postat av: Emma

tack Elin för att du också fotade! :)

larsa sa att sanan gjrode det ju, därför :P

2011-05-11 @ 16:05:57
URL: http://emmasaracaroline.blogg.se/nitro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0