Så man kan dömma..

Måste bara försöka komma ihåg sjuka drömmen jag drömmde inatt det lilla jag fick sova.. Det va vid en Å tror jag med sand/rötter/gräs och sånt lite här och var. Va oxå nån typ stuga med massa folk brevid vattnet. Det första jag kommer ihåg är att jag är med Tony så helt plötsligt måste han iväg en sväng och göra en sak.(vet att han sa vad han skulle göra men kommer inte ihåg vad, arg vart han iaf) så sa nån att han hade kissat på sig och då såg jag att han hade gjort det för jeansen va helt blöta längs benen..

Sen vet jag att det va fler saker som hände men kommer bara ihåg lite svagt.. Nästa sak jag kommer ihåg bättre är att jag går ut till en bänk med bord för att röka igen(det va tydligen fest). Då kommer ett gäng killar. Den jag prata med mest va Joel. Som inte tyckte att jag borde sitta där. Då hängde det en kille död i en gren uppe i trädet ovanför.. helt sjukt och jag vet att jag drömmde vidare oxå för jag tror det va nån mer död och han i trädet va det nå mer om å Tony va det mycket mer om. Tror han va riktigt elak.. :P haha helt sjuk dröm iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0