Bjuden på mat :)

Nu sitter jag hos Emma och mamma. Emma ska bjuda mig på mat :) hon håller på och göra klart och ska tända ljus nu så hör man
-mamma hjälp! det kommer ju värsta lågan! med helt rädd röst.
-men du kan ju reglera lågan, sa mamma.
-hur?
-men det finns väl nån liten spak, sa jag.
Åsså fixa hon det, men så hör man från vardagsrummet:
-det går ju inte att trycka!! så har hon låst den istället. Så mamma gick dit så hör man
-men du kan ju inte tända dom där, dom är ju slut ju!
haha bara en del av Emmas otekniska liv ;)

Så, nu har jag ätit klart ;) va gott! Tidigare idag har jag kollat på oc och sen va jag ner på stan en stund innan jag åkte till Pärla.

Haha just ja, nyss när Emma skulle blåsa ut ljusen så blåste hon och så sa jag att man ska hålla handen bakom dom långa ljusen när man blåser. Fick till svar
- Ja visst ska man? jag har oxå hört det!
hahahahah efterblivna unge ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha men ja är ju lite kul också! ;D

Mkt god mat också må ja säga ^^ Du kan ju lägga in ett gott ord hos Sanna HAHA!

2008-12-07 @ 21:32:17
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

hur fan vågar du käka om det var emma som lagat maten? :o hoppas det inte var mos!!

2008-12-07 @ 22:21:15
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha faktiskt vare hamburgare så det ända hon gjorde va att duka fram påläggen och stekte hamburgaren ;) haha! fast hon hade gjort efterätt oxå :p typ kakao ;D haha

2008-12-08 @ 13:13:25
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0