Allt och inget!

Usäkta kära läsare men jag har ett liv oxå ;D

Iaf så kom jag precis hem från Sanna och Pärla. Vi kollade lite oc, asså inte med Pärla då ;) Vart en konstig dag då jag vaknade tjugo i 12 åsså satt jag och kollade på oc vid datorn.. så fick jag sms av Marie kvart över 3 då hon frågar om det går bra med "Öppet hus" och om jag kunde ge hästarna mat efter.. fick skit panik asså. Fan, jag ringde runt och skynda mig till bussen.. fick tag på sanna som satt på bussen hem. Hon skulle hoppa av och gå dit.. tack snäll hon!! Va 4 ungar där ;) Kanske inte ska skriva vad jag hade lust att skrika åt dom :p

Åsså igår vad jag i valbo med Malin. I måndags vare skola.. ovanligt kul faktiskt bara för att jag kunde så mkt ;) Fick tillbaka 2 delar av nationella och på reading delen fick jag G+ lr jag vet inte om båda delarna var inräknade i det ;D Träffade Frida innan lektionen igen :)

I Lördags skulle jag hinna med mkt :p Först va dagen fullspikad och sen på förmiddagen fick jag sms av Lina som ville att jag skulle komma och vara statist i deras film ;) tog 12 bussen men missa 11an på stan så då han jag kila till systemet. Tog 3an till Hille. Gick förbi scoutgården och hälsa på Sofie som hade nått där ;) sen skjutsa jag mamma till Läkerol arena och Emma till hästarna. Sen åkte jag till Lina som höll till vid tolvforsgården :) Va en som såg så jävla bekant ut där men jag kunde inte placera vart jag sett han, men sen kom jag ju på att det va Emmas kompis Tim ;) Ännu en jag kände igen var där. Christoffer "Honken" som va på Saras födelsedags kalas ;) När jag va klar där så hämtade jag Emma och åkte till Hille och gjorde mig klar.

Åkte med Sanna till Sarah. Va bara vi först men sen kom Natalia och nån annan. Joel gick och satte sig med Sarahs brorsor som kolla på hockey :p Sen kom Joel ibland och Strumpan ibland och va med oss ;) Trevligt hade vi minsann :p Sen gick vi till hangloose. Träffade massa folk man kände :) Sen gick jag och träffa Emelie på torget och Joel ringde så jag fick min kamera.. Fick skjuts av Jorma hem och tur var väl det för direkt när jag satte mig i bilen började jag må illa och inte blev det bättre av att höra Emelie sitta där i fram och spy :p Mattias gick med mig till mitt hus för att va säker på att jag kom hem :p

I söndags mådde man inge vidare och klockan 5 skulle vi äta julbord i Engeltofta.. det var gott och trevligt :)

Asså jag älskar oc!! Klart bästa serien ever!! Seth är väl kanske underbarast?! ;D Adam Brody<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0