?

Igår va jag till dollar och köpte balsam ;)  jag dör av lukten.. både hatar och älskar den.. samma som jag hade jämt typ förr! sen åkte jag och fixa Pärla och sen lämna jag bilen på pappas jobb och gick till stan.. träffa på morfar utanför systemet :) nä nu måste jag åka dit någon dag!! asså till mormor och morfar, inte systemet ;p

sen hade jag kurs och det kula som va där kan man läsa i min bd ;) tog bussen hem och när jag kom hem va stoffe och Danne här.. Danne tjata bara om att man måste supa på fredagar och lördagar ;p men nää jag får vänta tills nästa helg :/:p

Kollade på några avsnitt av förhäxad och sen gick jag och la mig.. och nu har jag suttit och laddat upp lite bilder på bd ;D

Varför är det så svårt? Jag älskar dej, borde inte det räcka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0