Imorgon äre fredag ;D

Taggad till 100 är jag nu ;D bara för det kommer det va nått man glömmer :p Imorgon lär jag gå upp rätt tidigt så jag kan gö klart allt på travet och sen åka till skolan halv 10.. vi ska plannera en gruppuppgift så vi bestämmde att träffas halv 10 istället för halv 9.. tur är väl det ;) sen ska jag åka och fixa Pärla. Då kanske klockan är 12 när jag är klar om jag har tur :p så åker jag hem och duschar och packar och så.. sen ta bussen till Sofie som slutar halv 3.. hon skulle höra med Andreas om han kan skjutsa oss till Åbyggeby sen :) måste va där SENAST 5 iaf ;)

Just ja när ska jag få in att åka till systemet då? ;p

Idag äre jobb jobb och jobb typ.. slutar 23 typ :/ Får se om jag ska med Sanna till Willys lr nått idag.. hon är ju så seg på att svara ibland :p
 

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har svarat det är du som inte svarar hörredu

2008-10-09 @ 13:36:39
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0