Slick idag!

Jag hatar dej, jag älskar dej, jag hatar dej, jag älskar dej, vad gör jag? jag får syk, jag är så jävla confused!! Men jag tänker inte ge upp så äre bara.. jag vet att det är meant to be!! så äre bara! kan inte gö så mkt annat.. jag vet vad jag är och vad jag kan vara och jag är inget jag någongång har varit!! Om någon säger att jag är fjantig så kan ju den ta och köra upp nått, för jag har förändrats som fan den här sommaren! Om jag bara kan få en chans att bevisa vem jag är och kan vara!! Jo, jag älskar dej! och då säger jag inte det bara, utan jag verkligen älskar dej!!

Idag hade jag kurs.. red Limpan på banan ;) dom andra ledarna fick rida Annabell och Jamira medans eleverna fick prova köra sulky ;p sen fick jag vänta en timme på sega Kim som kom 8 ;) så åkte vi och köpte mat i Sätra och åkte hem till mamma och Emma och åt med dom :)

Sen åkte Emma och jag till Jeanette och sen drog vi ut på krogen ;) Gratis typ :p Å de va så fult för Emma hittade för ett par dagar sen några gamla avsnitt från big brother 2006 så jag kolla på ett avsnitt imorse.. så när vi kommer in på slick.. ja ba till Emma "är inte de där ragger lr va han hette" å 2 sek senare: ja ba "å är inte de där Danne från Gävle som va me i big brother" hon ba "joooo" ;p han tog sin arm runt min midja när han skulle gå förbi ;D haha!

Hata den du hatar, älska den du älskar, men hata aldrig den du en gång älskat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0