Skrev detta inlägg i förrgår :p

Vaknade för snart 2 timmar sedan med värsta huvudvärken :/

TORSDAGEN:

I torsdags fixade jag och Kim klart allt vi behövde på förmiddagen. Sen åkte jag hem och gjorde mig klar. Åkte ner på stan vid 2 och gick och kollade lite med Sofie och Jenny. Sen kom Sanna oxå. Åkte hem till mamma och väntade på att Emma skulle bli klar och att Kim skulle komma. Sen åkte vi till Kim och tog bussen därifrån. Mötte upp Sanna vid Mattemus och sen började vi festa lite. Senare kom Wirran och Jeppe å Joel oxå och sen även Sofie A.

Drog ner till Slick vid 12 tiden. Haha, första gången Kim va på krogen :D Och det gick ju bra! Träffade Henke J där så jag, han och Kim gick till Mattemus när det va stängdags. Pratade med Sofie och hon sa att dom tog taxi dit. Matte va as full så han gick det ju inte att få tag på.. Vi satt där utanför i kanske en halvtimme, men dom kom inte så vi gick hem till Henke och sov.. 

FREDAGEN:

Kim skulle ta första bussen, men sov tydligen lite för länge och gick och tog 20 över 7 bussen(hon skulle jobba). Jag vaknade 9 och då gick jag, så fortsatte Henke att sova.

Åkte hem och sen kom Kim och hämtade mig så åkte vi till valbo 2 sek:p sen till Åbyggeby och sen hämta mina saker hos henne och i Hille så följde hon med mig hem sen. Jag gjorde mig klar och så åkte vi och hämta all sprit vi lämnat hos Mattemus :) Kom på precis innan vi åkte härifrån att hästarna på travet lär ju in! Så va bara att åka dit. Kim lämna av mig där så tog jag bussen till Hille en stund. Halv 7 åkte jag till Mattemus. Vi spelade lite wii och sen kom det massa fler folk. Dock ingen jag kände, men dom va kula :) Vid 10 drog vi till interpool.

Emma, Kim och Sanna kom sen dom oxå. Emma och Sanna skulle ignorera mig eller nått pga. vad jag gjorde dagen före.. men det gick inte så bra för dom lr ;p Vi 4 drog före dom andra till Slick. Vi hade trevligt. Jag gjorde av med typ 700 :/ fast Emma, Kim och Sanna ska betala tillbaka det dom köpte för så ;) Och varje gång jag varit där nu så har jag sett en som jobbar där som ser ut som Fanny och Ottilias bror så jag va tvungen att fråga och det va han ;)

Aja, kvällen blev ju allt annat än vad jag trodde den skulle bli.. skit full va jag oxå :/ Träffade Mickis oxå :) Fan varför ska världen va så jävla LITEN?? jag fattar inte och jag förstår mig inte på killar!! Kan nån förklara för mig?? hur tänker dom?? Aja, Jeppe träffade jag oxå, som igentligen inte skulle ut nå, men han kom iaf och själv :p. Och han som inte äns är värd att nämna kom oxå sen!! HATA!! Är det så svårt att bara svara på frågan VARFÖR? Ett svar och sen äre bra lixom! Iaf så gick Kim och jag till Max. Dum som jag är tror jag att ungen inte äns är kvar på stan så jag prata SKIT högt så Kim skulle förstå och det ända till Max! Så precis framför oss vid utgången står han! Fuck piss!! "Jag ringer dig när jag har vart på efterfesten" men sure bacon!!

Mattemus, Isabell och Alexandra kom dit oxå. Sen kom Jeppe å. Så gick vi till Mattemus för dom 3 tog taxi. Så när vi är utanför så skriver han "men vi sover typ" aa men kul. SVIN kallt vare! Man bara skakade.. så vi gick till Max igen för jag lära pissa!(Dom hade igentligen stängt för klockan va drygt 4). När jag nästan är klar så hör jag massa liv utanför.. då hade nån dum jävel dragit ut en av dom som jobbar genom luckan!! Herre gud säger jag bara! Jeppe sprang och stoppade en taxi som stod där utanför med en kille i(som va kompis till han som gjorde det). Polisen åkte och letade efter han som gjorde det, men jag tror inte dom hitta han.. Sen efter ett bra tag kom dom till Max oxå.. sen gick vi och massa piss så tog jag 10 i 7 bussen hem..

skriver mer sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ignorera och ignorera. vi vela att du skulle veta att vi var besvikna, och det vet du ju.



men det har varit en trevligt helg :)

2009-02-02 @ 19:43:13
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

håller med sanna.

2009-02-02 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0