Fredagen!

Vaknade rätt tidigt, men va så trött så jag tog det lugnt ett tag. Åkte med bussen till Pärla 1. Bakis som fan va jag HELA dagen :/ 10 i 3 från henne till travet för att ta in dom. Sen gick jag därifrån till Mattemus och hämtade min sprit. Sen åkte jag hem och gjorde mig klar. Det ringde någon och frågade vad jag gjorde och att jag skulle komma på fest på brynäs och han vägrade säga vem det var.. visade sig sen att det va Jeppes kompis Joel :p Vid 8 kom Sofie, Madde, Mattes, Anders, Sanna och Sarah. Vi spelade lite tp, kort och drack :) Emma och Emelie kom vid 11 med Jorma och några till. Halv 12 skjutsade Sofie Anders och Mattes till kåren å mig och Madde till Slick :) Sanna och co tog hit Madde och hennes kompisar..

Träffade på Christopher direkt, han va där med bl.a. Fredrik Svanberg som gick i min klass på gymnasiet ;) Så när vi satt där kom Jeppe med sin sköna mössa ;D Träffade Kim J, Robban och deras gäng å! Vid halv 2 gick vi.. träffa Kim och Robban utanför och stod och pratade med dom medans vi väntade på Christopher. Kim, jag och Robban bestämde att vi ska ut efter travgalan nästa lördag :) Träffade Carro oxå! Mattes skulle ha efterfest, men Christopher frös så mycket så vi tog 20 över 2 bussen hem till honom.

Ja, de va typ den dagen ;p


Kommentarer
Postat av: sanna

emelie och emma kom snarare efter halv 12 nångång. så ni måste ha dragit närmare 12 :p FYLLESVIN

2009-01-25 @ 13:44:26
Postat av: emma

håller med ovan stående talara!

de ka nnog bli trevlgit på lördag!

FYLLESVIN

2009-01-25 @ 22:20:07
Postat av: Elin

Hahahahah NI KAN VARA!!

2009-01-25 @ 22:56:08
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahhahaha, NI KAN VARA!!

2009-01-25 @ 22:57:05
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0