Söndagen!

Vaknade 7 imorse :/ så jag tog tio i 9 bussen hem. Hade tänkt sova, men det blev inte så.. bestämde med sanna att gå på stan så jag tog 2 bussen ner. Sen åt vi på Tennstopet lr vad det nu heter.. Kim va oxå med :) Vem tror att Kim är liiiiite avundsjuk på mig då!?;D haha! lr besviken? frågan är den..

Sen tog vi bussen till Åbyggeby. Fixade Pärla och gick sedan till Stenmans. Hahahah, jag skrattade så jag grinade ett tag ;D Sen tog vi en sväng till Max och käka glass/milkshake. Sen kom vi inte på vart vi skulle åka så Kim åkte till Anderberg åsså fick hon en idé:
- Jag vet, vi åker åt fel håll i en rondell.
Haha, hittade ingen hon kunde gö det i(som tur va?;p) så hon släppte av mig och nu sitter jag här och är AS trött! Ska bli skönt att sova i min egen säng. även om jag vill annat..

Just ja, Emma och Sanna. Christopher hade pratat med folk om den där filmen med brad pitt ni vill se och ingen hade tyckt den va bra :p

Nu ska jag snart sova :D


Kommentarer
Postat av: emma

jag betvivlar..den va ju massa oscars nominerad, bla. för bästa film! tror ja.

2009-01-26 @ 09:22:33
Postat av: sanna

jag tror att den är bra! :) vi hitta en rondell sen men kom på det när vi redan hade åkt åt rätt håll ;p

2009-01-26 @ 09:44:12
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Emma: Aja, jag tyckte inte den va nå bra iaf :p



Sanna: Samma svar + Hahaha okej ;p

2009-01-26 @ 13:14:29
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0