Segojag!

Igår va en latis dag. Vaknade av att Ann och Alex kom hem vid 1 tiden.. dom kan lixom inte vara lite tysta eller!! Hörde Ann gnälla/skrika att det såg ut som en jävla svinstia och massa.. åååååh jag blir så jävla förbannad. Jag och Natalia hade ställt tallrikarna vi ätit på i köket och det stod en vinbox där oxå + att det stod en vinbox ute och en tom ölburk.. åsså låg natalias kläder på bordet.. det va det ända och jag tänkte ta undan det när jag vaknade. Resten har Stoffe stökat till!! Hata! Jag vill flytta!

Sen drog dom och Natalia kom och hämtade sina saker.. lite senare ringde jag och väckte Sanna(kl va kanske kvart över 3!!) åsså kom hon hit :) Vi gick till ica maxi och köpte lite gott å sen satte vi igång Titanic :) kollade på lite extramaterial sen oxå :p

Hon åkte hem och jag blev själv igen.. jag hatar det! Kollade på en film till iaf..

Nu ska jag snart åka till valbo med Emma :) Känner att jag måste göra något, för jag har ingen som helst ork till något alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0