TralalalalA

Sanna kom igår, men vi gjorde inte så mkt.. cyklade och köpte mat gjorde vi. Åsså kom Kim en stund oxå :) Träffade Stoffes tjej för första gången gjorde jag oxå :)

Sen duschade jag på rekordtid åsså tog vi bussen hem till Sanna.. gjorde oss klara och sen kom även Natalia :) satt och drack och hade trevligt. Senare kom Kim och Petra oxå :) haha, å sen va B-m med på lite vattenfall/ölspel ;D

Jag, Sanna och Natalia skulle med bussen kvart i 12, men dom va lite sega så när jag kom till bussen precis när den skulle gå fråga jag busschaufören om han kunde vänta 2 sek, men han vägra å massa tjafs åsså stängde han dörrarna.. så jag skrek att jag skulle med förfan.. sen kom dom springandes, men han vägra stanna.. haha, så jag fick lite damp så tillslut stannade han och dom hoppade på ;p haha!

Hade trevligt på krogen oxå.. Madde kom sen hon oxå :)

Sen följde jag med R hem och sov.. åkte med 11 bussen till stan eftersom vi skulle ut och äta med mormor och morfar kl 12 :) Gott, men lite för bakis :p

Ska snart göra mig klar å sen ska jag till Hanna och Sofia och festa lite och ha trevligt :) Blir nog krogen sen oxå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0