Lite uppdatering!

Åh det finns så mycket jag skulle vilja skriva men kan inte med risk för att du går här och snokar.. men sjuk i huvet är du iaf!!

Lessen att jag inte kan träffa alla kompisar hela tiden är jag.

Mindre än halva tiden kvar till bf och jag har fått lägenhet genom hsb. Flyttar in den 1 september :) Sköönt.. kommer ha nära till både affären och hälsovårdcentralen.. vilket kommer att behövas. Dock lite längre till stan..

På måndag börjar kurserna och jag kommer att ha guldkursen på måndagar. Tack och lov att jag fick den. Kommer ha Hanna som hjälpledare så det kommer bli bra.

Ikväll ska jag på church street med Sofie, Andreas och co. ska bli såå gott.. om man får plats med nått i magen vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0