:)

Alltså seriöst är det sånt här man ska leva med.. folk borde ha en varningsskylt på ryggen.. jag kommer spy så va inte nära mig.. jag är jätte känsig så så fort någon spyr mår jag skit illa.. MEN FY FAN!!!!!!

Och du då! Alltså äre så svår att skriva sanningen eller vill du bara ha en försäkring så om du vill nått om en månad ska jag finnas där!? du skulle kunna gå förbi mig och jag skulle inte se dig men ändå måste du dra till mig din uppmärksamhet.. jag skulle nästan inte äns känna igen dig. Eller jo det skulle jag, men jag skulle inte SE dig om jag mötte dig i trappan ex. vis.. men då måste du dra till dig min uppmärksamhet och sen dra vidare.. jag har gett dig FLERA chanser att dissa mig nu.. men aa då äre väl så..

nu ska jag soooooooova!!!!!!

Hade iaf jätte kul ikväll.. åkte till sanna och sarah och käkade max och ahde trevligt.. sen drog jag på fest med johnny, micke, nätterlund med fler.. va trevligt :) och på krogen hade jag oxå kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0