Skööna sool kom fram idag oxå!

Igår va oxå en underbar dag, alltså vädervis, men vist blir man oxå på bättre humör då solen lyser och himlen är helt blå! Åkte ut till Pärla vid 12 tiden.. tänkte köra, men får inte fram den insnöade selen så det va ju bara att låna ett par tyglar av Jazz och rida en bit. Känns ju inte 100% säkert att rida henne med grimma när hon har hur mycket energi som helst, men hon va duktig :)

Viste inte vad jag skulle hitta på sen fram till jag började jobba, kl 16.45, så jag satte mig på en stol i hagen i solen.. skööönt! Sen skrev Charlotta så jag gick dit och hälsade på :)

Kursen gick bra, men jag höll på och få nå fel ibland när andra gruppen inte lyssnar alls.. vad gör dom där om dom inte är intresserade?

Ska snart ut till Pärla och sen en hemlig sak ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

på kursen jag gick fick vi höra att det är många föräldrar som droppar av sina ungar för att slippa dom ett tag. typ så! så dom behöver inte vara intresserade tydligen

2010-02-16 @ 13:15:55
Postat av: Elin

Ja jag har hört så jag oxå.. men dom ska ju ändå sova vid den tiden så det kan ju inte vara så heller.. dom där små är ju hur trött som helst kl 8..

2010-02-16 @ 20:00:24
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0