Sluta!!

Jag är så jäkla trött på alla som ska lägga sig i allt!! bry er mer om er själva istället för att hacka på andra så ska ni se att ni mår bättre så småning om!!!!

JAG bestämmer hur JAG vill leva MITT liv!!!!!!

Jag älskar att ha kul.. oftast blir det på helgerna att man festar, och det av ingen annan anledning än att jag tycker att det är kul!! Tycker inte ni det så är det vad NI tycker, inte vad JAG tycker..

Jag skulle lätt kunna vara utan alkohol resten av mitt liv.. MEN jag vill inte, just för att JAG tycker att det är KUL att festa!! och JAG tycker inte att det är roligt nykter..

Och ni som driver med/om mig(ni vet vilka ni är!) ni är bara avundsjuka.. för jag skulle aldrig göra så mot er och det är just precis av den anledningen att det finns ingen anledning!!

Kommentarer
Postat av: kim

nu vet inte jag vem du pratar om. men du vet att jag har åsikter om dina utgångar och ditt drickande. och nej jag är inte avensjuk! och nej jag snackar inte skit heller tycker jag för de jag säger till tex emma och sanna när vi pratar om dej säger jag även till dej, så de är ju ingen hemlighet vad jag tycker (eller?) och att jag pratar bakom din rygg om dig!

2010-02-12 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0