Gala/födelsedagsfest

I lördags började jag att göra mig klar tidigt så jag skulle slippa stressa.. sen hämtade mamma och Emma upp mig å vi åkte på lite ärenden, som tog sin tid så när vi kom till Hille va det 2 timmar kvar tills vi lära åka. Hade ju biljetter till travgalan i år igen :)

Sego Emma och duschen är bästa vänner och det tar alltid minst en timme för henne där inne.. så efter stress och missad buss kom Kim och hämtade oss.. då va klockan typ 6(skulle vara på galan halv 7) så skulle vi skjutsa Sanna till stan. Så åkte vi till travet, men väl där så ville inte Kim ha bilen så vi åkte med den till Ulf och Latmasken Kim beställde taxi till travet ;P Petra hade dessutom beställt taxin åt henne i just det namnet ;)

Pinsamt att hoppa ur en stor taxi mitt framför öppningen där det stod massa folk :P sen som vi va hittade vi inget ledigt bord.. men efter mycket letande hittade vi ett litet avskiljt ställe med 2 bord, så vi blev lite själva och det va trevligt :) Förrätt, huvudrätt, efterrätt och vin :) va godare förra året tror jag? va tråkigt oxå att det bara va prisutdelningar..

Sen drog jag och syster vidare till Gusten och Malins födelsedagspartyrockbaren :) En annorlunda kväll, men trevligt va det :) När vi skulle gå och hämta våra jackor vid 20 i 2(?) tyckte Johnny att vi skulle följa med han och Micke på efterfest i sjömanskyrkan.. någon Matilda hade födelsedagsfest, men det va rätt segt så vi gick till bussen efter kanske en 25 min och åkte hem 20 över 2 :)

Kommentarer
Postat av: sanna

klockan var fem över halv 7 när ni kom upp till preem hörru :p

2010-02-12 @ 19:21:30
Postat av: Elin

jaha va den såå mycket ;O

2010-02-17 @ 14:16:55
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0